Νέα Μελέτη Αποκαλύπτει Ότι Δεν Υπάρχει Σύνδεση Καρκίνου με Μέτρια Κατανάλωση
Μια πρόσφατη μελέτη που περιλάμβανε πάνω από 26.000 Αμερικανούς δείχνει ότι η μέτρια κατανάλωση αλκοόλ δεν αυξάνει τον κίνδυνο θανάτου από καρκίνο. Οι ερευνητές επιδίωξαν να αμφισβητήσουν προηγούμενα ευρήματα που…