EN | EL
Login
NEWS June 7, 2026 · 2 min read

Μελέτη: Οι λάτρεις του κρασιού μπορεί να ζουν περισσότερο

Από DRINKS.GR

Μια πρόσφατη μελέτη φέρνει ενθαρρυντικά νέα για τους λάτρεις του κρασιού: η μέτρια κατανάλωση κόκκινου κρασιού μπορεί να σχετίζεται με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Αυτή η έρευνα συμβάλλει στη συνεχιζόμενη συζήτηση σχετικά με τα πιθανά οφέλη του κρασιού για την υγεία, ιδιαίτερα τον ρόλο του στην προώθηση της μακροχρόνιας επιβίωσης.

Η μελέτη τονίζει την παρουσία των πολυφαινολών, και ειδικότερα του ρεσβερατρόλη, που βρίσκονται στο κόκκινο κρασί και πιστεύεται ότι έχουν προστατευτική δράση στην καρδιά και τη συνολική υγεία. Αυτές οι ενώσεις είναι γνωστές για τις αντιοξειδωτικές τους ιδιότητες, οι οποίες μπορούν να καταπολεμήσουν το οξειδωτικό στρες και τη φλεγμονή στο σώμα.

Επιπλέον, η έρευνα υποδεικνύει ότι οι κοινωνικές πτυχές της κατανάλωσης κρασιού, όπως η απόλαυση ενός ποτηριού με φίλους ή οικογένεια, μπορεί επίσης να συμβάλλουν στην ενίσχυση της ευημερίας και στη μείωση του άγχους, προάγοντας έτσι έναν υγιέστερο τρόπο ζωής.

Αν και τα ευρήματα είναι υποσχόμενα, οι ειδικοί τονίζουν τη σημασία της μετριοπάθειας. Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να οδηγήσει σε διάφορα προβλήματα υγείας, επομένως είναι κρίσιμο να απολαμβάνουμε το κρασί ως μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής. Το κύριο μήνυμα είναι ότι ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, όταν καταναλώνεται υπεύθυνα, θα μπορούσε να είναι μια ευχάριστη προσθήκη σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Καθώς η συζήτηση γύρω από το κρασί και την υγεία συνεχίζει να εξελίσσεται, αυτή η μελέτη μας υπενθυμίζει τα πιθανά οφέλη της μέτριας κατανάλωσης κρασιού. Έτσι, την επόμενη φορά που θα γεμίσετε ένα ποτήρι, ίσως να κάνετε μια πρόποση για μια μεγαλύτερη ζωή!

Διαβάστε επίσης

Κάθε Κυριακή, στο inbox σου.

Τα 5 καλύτερα άρθρα + cocktail of the week.